Reklamace a výměna

Reklamace

Potřebujete zboží reklamovat? Je to jednoduché, vyžádejte si štítek reklamačního asistenta na emailové adrese info@rednox.cz. Do žádosti o zaslání štítku napište prosím i číslo objednávky. Štítek pouze vytisknete a nalepíte na zásilku, do které společně s vyplněným jednoduchým reklamačním formulářem, přiložte ještě kopii daňového dokladu (faktury) a zboží. Takto zabalenou a označenou zásilku předejte na jakoukoliv pobočku Zásilkovny. Seznam poboček je ZDE. Tato služba je poskytována v rámci klientského servisu zdarma.

Důležité upozornění, nepřelepujte čárový kód jinak ho nebude možné načíst !

V případě, že chcete zaslat zboží poštou, tak je to možné na níže uvedenou adresu:

Jakub Vrzák
Kubánské náměstí 1271/5
100 00 Praha 10

Reklamované zboží nám pošlete řádně zabalené, aby nedošlo k poškození při přepravě. Balíček neposílejte na dobírku. Taková zásilka nebude převzata.

Záruční lhůta je zákonem stanovena na 24 měsíců, u našeho zboží slouží daňový doklad (faktura) zároveň jako záruční list. Reklamace se nevztahují na závady způsobené nesprávným použitím a opotřebením neodpovídajícím způsobem. Zákazník je povinen uplatnit reklamaci neprodleně po vzniku vady. Reklamaci budeme posuzovat v souladu s pokyny stanovenými výrobcem zboží nebo jeho zástupcem. Maximální doba vyřízení reklamace je zákonem stanovena na 30 dní, ale standardně řešíme do 7 dní.

Stáhněte si reklamační formulář.


Pokud Vám zakoupené zboží velikostně nesedí, máte možnost výměny za jinou velikost, pokud ji máme skladem.

Jak postupovat při výměně

  • 1. Přesvědčte se na naši webové stránce, že požadovanou velikost máme skladem.
  • 2. Pokud máme velikost na skladě, pošlete nám prosím žádost na info@rednox.cz , abychom Vám mohli zboží zarezervovat a nedošlo k jeho vyprodání.
  • 3. V případě výměny, nesmí zboží jevit známky opotřebení. Musí být v originálním obale, se všemi etiketami od výrobce.
  • 4. Vyplňte formulář pro výměnu, který si stáhněte zde a přidejte do balíku spolu se zbožím.
  • 5. Přiložte kopii faktury.
  • 6. Balík předejte se štítkem reklamační asistent viz. reklamace na jakoukoliv pobočku Zásilkovny nebo pošlete doporučeně na adresu:

    Jakub Vrzák
    Kubánské náměstí 1271/5
    100 00 Praha 10

  • 7. Zásilku odešlete do 30ti dní od převzetí objednávky.
  • 8. Balík neposílejte na dobírku. Tato zásilka nebude převzata.
  • 9. Dopravu reklamačním asistentem hradíme my a v případě pošty si ji zákazník hradí sám.

Pokud vám zakoupené zboží nevyhovuje, můžete ho vrátit a my vám vrátíme peníze. V případě vrácení celé objednávky vám pošleme i částku za poštovné, pokud bylo v původní objednávce hrazeno. Lhůtu pro vrácení zboží jsme prodloužili na 30 dní. Máte tak dostatek času si oblečení a doplňky vyzkoušet a nákup promyslet.

Vrácené zboží musí být čisté a nesmí jevit známky opotřebení. Zašlete jej v originálním obalu se všemi etiketami od výrobce, vyplněným formulářem a s kopií dokladu o koupi zboží v našem obchodě. Zásilku odešlete do 30ti dnů od převzetí zboží. Dopravu reklamačním asistentem hradíme my a v případě pošty si ji zákazník hradí sám. Vaše peníze očekávejte nejpozději do 5ti pracovních dní od obdržení a kontrole vráceného zboží.

Balík předejte se štítkem reklamační asistent viz. reklamace na jakoukoliv pobočku Zásilkovny nebo pošlete doporučeně poštou na adresu:

Jakub Vrzák
Kubánské náměstí 1271/5
100 00 Praha 10

Stáhněte si formulář pro vrácení objednávky.
Zásilky neposílejte na dobírku!