Výměna a reklamace

 

Výměna VELIKOSTI: 

Jsou dvě možnosti jak vyměnit velikost. 

1. Napište nám na email, že potřebujete vyměnit velikost a my Vám tu velikost rezervujeme, abychom Vám ji mohli garantovat. Zboží pošlete s vyplněným formulářem "výměna a vrácení zboží" Po obdržení vráceného zboží, Vám obratem zašleme Vámi požadované na naše náklady. 

2. Pokud nás dopředu nebudete kontaktovat a nesdělíte nám, že zasíláte zboží na výměnu, tak Vám nemůžeme požadovanou velikost garantovat, jelikož o té výměně nebudeme mít informace a může se stát, že požadovaná velikost nebude v ten moment na skladě. V tomto případě, je lepší si rovnou objednat požadovanou velikost, pošleme Vám ji jako novou objednávku a Vy nám současně zpátky zašlete to nevyhovující společně s vyplněným formulářem "výměna a vrácení zboží".

Nenošené a neprané oblečení včetně visačky a nejlépe v původním obalu, nám prosím zašlete zpátky na níže uvedenou adresu s formulářem "výměna a vrácení zboží", abychom měli všechny potřebné informace včetně čísla bankovního účtu, pro případ že si nic jiného nevyberete a my Vám budeme zasílat peníze.

VRÁCENÍ ZBOŽÍ:

V případě, že Vám zboží nevyhovuje, tak ho samozřejmě můžete dle zákona vrátit do 14ti dnů od data doručení. Nepoškozené, čisté včetně visaček a nejlépe i v původním obalu, pošlete zpátky i s přiloženým formulářem "výměna a vrácení zboží" a peníze Vám budou vráceny na uvedený bankovní účet nejpozději do 3 pracovních dní.

REKLAMACE:

Pokud se vám zdá, že vámi zakoupené zboží jeví nějaké známky poškození nebo má jiné vady, tak ho můžete reklamovat. Stačí zboží poslat společně s reklamačním formulářem. Do reklamačního formuláře, prosím co nejpřesněji popište vámi zjištěné vady a nedostatky. Reklamace řešíme nejpozději do 7 pracovních dní.

 

Důležité upozornění: V případě, že bude oblečení vyprané nebo bude jevit známky používání a nošení, tak si vyhrazujeme právo takové oblečení zaslat zpátky bez nároku na výměnu nebo vrácení. Mějte prosím na paměti, že nelze oblečení libovolně nosit, vyprat a poté vrátit, jelikož se tím snižuje jeho hodnota a nelze ho dále prodávat jako nové.


ZASLÁNÍ ZBOŽÍ K NÁM:

 

ZÁSILKOVNA - REKLAMAČNÍ ASISTENT

Využíváme službu reklamační asistent od našeho partnera společnosti Zásilkovna, pokud se rozhodnete tuto službu využít, tak nás prosím dopředu kontaktujte emailem na info@rednox.cz a my Vám zašleme štítek, který vytisknete, přilepíte na zásilku a podáte na kteroukoliv pobočku Zásilkovny a o nic jiného se nestaráte. Seznam poboček naleznete ZDE .

Důležité upozornění: Pokud na přilepení štítku použijete lepenku, tak prosím nepřelepovat čárový kód, jinak nepůjde načíst čtečkou !

Tato služba je pro Vás ZDARMA.

 

ČESKÁ POŠTA

V případě, že chcete využít služeb České pošty, tak můžete poslat zásilku na níže uvedenou adresu, ale tyto náklady si hradí zákazník sám.

 Adresa pro výměnu, vrácení a reklamace zboží:

Jakub Vrzák
Kubánské náměstí 1272/4
100 00 Praha 10

 

Formuláře ke stažení: 

Výměna a vrácení zboží - Rednox
Reklamační formulář - Rednox.cz

 

Pro nejrychlejší vyřízení celého procesu, nás prosím dopředu informujte emailem info@rednox.cz , že zasíláte zboží zpátky, abychom vše nachystali dopředu.

Zboží prosím neposílejte na dobírku !

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.